CV

Home / CV

Cíl

Najít profesi, kde bych mohl uplatnit své dobré organizační dovednosti a nevšední nápady.

Profesionální praxe

OSVČ

– práce v rodinné firmě Soustružení dřeva Sýkora Ladislav /2009 – dosud/
– asistent lektora PhDr. Ivo Spilka – výcvik systemyckých koučů; logistické zajištění rozvojových a prožitkových programů,
správa webu certifikovaného kouče a lektora PhDr. Ivo Spilka www.ivospilka.cz /2013 – dosud/
– administrace webu společnosti TATE Int. www.tate.cz jimi pořádaných akcí a odborného ICT časopisu /2009 – 2016/
– účast na produkčním zabezpečení akce Žižkovské pivobraní /DOT11 & MČ Praha 3/;
účast na realizaci akcí Husité na Vítkově a Vinohradské vinobraní /DOT11 & MČ Praha 3/ /2011 – 2013/
– programování a administrace webu www.hotelbella.cz /2008 – 2014/

05/2007 – 10/2009 TATE International, s.r.o. – časopis DSM (Data Security Management) Praha, ČR
project manager

– vedoucí projektu a člen organizačního výboru – mezinárodní konference IS2 v letech 2008 a 2009 (Míčovna Pražského hradu, Martinický palác, Klášter sv. Anežky České v Praze – účast cca. 200 osob).
– vedoucí projektu Akademie ICT managementu od roku 2007 (systém vzdělávacích kurzů a školení)
– člen organizačního výboru Plesu významných osobností ICT 2008 (zámek Zbiroh, cca. 600 osob)
– člen organizačního výboru TOP ICT Garden Party (Bratislava, cca. 300 osob)
– vedoucí projektu – příprava tištěných publikací (PSIB ČR 2007, PSIB SR 2008 a PSIB ČR 2009)
– příprava dílčích částí daného projektu; zajištění akce na „KLÍČ“
– web administrátor – migrace webu, aktualizace dat …

04/2003 – 04/2007 ScArS, spol. s r.o. Unhošť, ČR
pracoviště: **** hotel Galerie
sales manager & vedoucí recepce

přípravné práce na zajištění kongresů, konferencí a meetingů do 250ti osob
zpracování cenových kalkulací, osobní dohled na akci, závěrečné vyúčtování
řešení reklamací a stížností hostů
vedoucí recepce, vedení týmu 8 – 10ti recepčních, nábor nových spolupracovníků, plánování směn
zodpovědnost za školení nových recepčních a profesního růstu celého týmu
řešení pracovních i technických problémů, organizace a plánování nouzových a krizových řešení

11/2001 – 08/2002 Radiomobil, s.r.o. / T-Mobile, a.s. Praha, ČR
Customer care asisstent

poskytování telefonických informací o rozsahu nabízených GSM služeb
technický support – zprostředkování technické pomoci jednotlivým zákazníkům
řešení telefonických reklamací

09/2002 – 12/2002 Radiomobil, s.r.o. / T-Mobile, a.s. Praha, ČR
Customer care profesional asisstent

viz. výše uvedené se zaměřením na SME segment

01/1999 – 03/2001 ScArS, spol. s r.o. Unhošť, ČR
pracoviště: **** hotel Galerie
sales manager

– viz. výše uvedené

06/1998 – 12/1998 ScArS, spol. s r.o. Unhošť, ČR
recepční hotelu

(non-stop provoz střediska)

Vzdělání

2010 – 2013 Univerzita J. A. Komenského Praha Praha, ČR
Obor: Audiovizuální komunikace a tvorba

1994 – 1998 Soukromá střední a vyšší podnikatelská škola, spol. s r.o. Kladno, ČR
Obor: Management pro hotely a cestovní ruch

1993 – 1994 Střední odborné učiliště – nedokončeno, přestup na jinou školu Kladno, ČR
Obor: Elektromontér rozvodných zařízení

Ostatní dovednosti

cizí jazyky – znalost anglického a německého jazyka (mírně-středně pokročilý)
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
uživatelská znalost grafických programů Corel, 3D SolidWorks, programování webových stránek

Zájmy

Modelářství, 3D tisk, grafika, vodáctví, cyklistika, filmová a televizní tvorba, cestování, sport, práce na zahradě, kutilství.